Extension Organizer Board

Metal Boards
Licensed professionals, please login for prices.
All other customers, please visit our retail website.
Professionals Retail Customers

Items Included:

- Original Stardust Hair Extension Organizer Board

- Electric Tape Remover

- Star magnets 

- Stardust Hair Tape Removing Spatula

- 36pc Stardust Hair Tape Tabs 

    Customer Reviews

    Based on 12 reviews
    58%
    (7)
    0%
    (0)
    17%
    (2)
    0%
    (0)
    25%
    (3)
    M
    Michelle Estrada
    I

    Tape electrical
    Remover does not work

    Hi love,

    I'm so sorry that you're having trouble with you Electric Tape Remover. Could you please send us a DM on IG @stardusthair.co so that our team can help you promptly? Thank you!

    P
    Patrick Matigian
    Came slightly damaged

    The extension board itself is nice and the star magnets are cute and everything but the board basically came scratched and bent up so that was a little disappointing

    Aw! I'm so sorry to hear about that love. Please e-mail our team at info@stardusthair.co to see what we can do about that!

    L
    Lavada Schultz
    The best

    Living my new hair extension organizer board.
    Love love the star magnets!
    Thank you for the free masks:-)

    C
    Crystal
    Never received

    I still haven’t received this and I emailed and was told to wait

    Hi love,

    Sorry for the delay our shipping department has been experiencing. Due to the pandemic and cutting working hours for the safety of our employees, some orders are taking longer than usual to ship out. Aside from that, currently carriers are backed up and often times delivery isn't made when it's supposed to. I hope that you've received your order by now and are enjoying it✨

    K
    Karen Herrera
    Extensions organizer board

    I got it at a great value . And it’s great unfortunately mines was dirty and look use i also didn’t recieve the tapes I had to contact them to get my tapes. I hope my next purchase won’t come messed up.

    Hey love,

    I am so sorry about that. Hopefully our team was able to help you out.

    RETURNS POLICY

    Our online return policy lasts 30 days. If 30 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange. To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

    Have Questions?Ask An Expert
    Extension Organizer Board

    Customer Reviews

    Based on 12 reviews
    58%
    (7)
    0%
    (0)
    17%
    (2)
    0%
    (0)
    25%
    (3)
    M
    Michelle Estrada
    I

    Tape electrical
    Remover does not work

    Hi love,

    I'm so sorry that you're having trouble with you Electric Tape Remover. Could you please send us a DM on IG @stardusthair.co so that our team can help you promptly? Thank you!

    P
    Patrick Matigian
    Came slightly damaged

    The extension board itself is nice and the star magnets are cute and everything but the board basically came scratched and bent up so that was a little disappointing

    Aw! I'm so sorry to hear about that love. Please e-mail our team at info@stardusthair.co to see what we can do about that!

    L
    Lavada Schultz
    The best

    Living my new hair extension organizer board.
    Love love the star magnets!
    Thank you for the free masks:-)

    C
    Crystal
    Never received

    I still haven’t received this and I emailed and was told to wait

    Hi love,

    Sorry for the delay our shipping department has been experiencing. Due to the pandemic and cutting working hours for the safety of our employees, some orders are taking longer than usual to ship out. Aside from that, currently carriers are backed up and often times delivery isn't made when it's supposed to. I hope that you've received your order by now and are enjoying it✨

    K
    Karen Herrera
    Extensions organizer board

    I got it at a great value . And it’s great unfortunately mines was dirty and look use i also didn’t recieve the tapes I had to contact them to get my tapes. I hope my next purchase won’t come messed up.

    Hey love,

    I am so sorry about that. Hopefully our team was able to help you out.

    You have successfully subscribed!
    This email has been registered